KEMISK TCA- PEELING (PRX-T33) Roskilde

DEN NYE GENERATION INDENFOR ANTI-AGE

HVAD ER PRX-T33?

Hvad er PRX-T33 er en nålefri behandling, der indeholder TCA og klassificeret som den næste generation af anti-aging. Behandlingen passer til alle hudtyper og alle aldre. Det der er unikt er, at produktet ikke forårsager ”frosting”, som TCA normalt gør, og at behandlingen kan anvendes i alle sesoner uden risiko for lysfølsomhed. Behandlingen betragtes som smertefri og forårsager minimal afskalning.

​Hvad er PRX-T33 er ”venligere” end traditionel TCA-behandling og grunden til det er den unikke patenteret formulering bestående af en kombination af TCA, hydrogenperoxid og Kojic syre.

​De aktive ingredienser interagerer med huden på celleniveau og bidrager til cellefornyelse samt stimulerer hudens egne vækstfaktorer, som forbedrer huden både direkte, og på lang sigt.

​Hvad er PRX-T33 er klassificeret som medicinudstyr og er CE-mærket med internationalt patent.​

ANBEFALEDE OMRÅDER:

Hvad er PRX-T33 anvendes både i ansigtet og på kroppen for at modvirke og reducerer

• Rynker og linjer
  • Pigmenteringer/solskader
  • Tør hud
  • Tabt elasticitet
  • Melasma
  • Ældre hud
  • Ar
  • Karsprængninger

HVAD ER PRX-T33 KAN KOMBINERES MED EN RÆKKE ÆSTETISKE BEHANDLINGER:

• Injektionsbehandlinger
  • Laserbehandlinger/ Diamantslibning
  • Dermapen
  • Beauty Angel collagen lys

​OFTE STILLEDE SPRØGSMÅL:

Hvad adskiller Hvad er PRX-T33 fra en klassisk TCA-behandling?

Efter en klassisk TCA-behandling skal man være forsigtig med UV-stråling, da det kan forårsage pigmentering. En TCA-behandling anbefales ikke til personer med mørkere hudfarve. PRX-T33 er ikke lysfølsom og kan derfor bruges året rundt og passer alle hudtyper.

​Er behandligen smertefuld?

Under behandlingen kan du opleve en svag kriblende, brændende fornemmelse. Denne er dog moderat og aftager hurtigt.

​Kan du vende tilbage til arbejde/ hverdag umiddelbart efter en behandling?

Ja, behandlingen har ingen helingstid og man kan straks vende tilbage til normale aktiviteter.

​Hvor mange behandlinger skal der til, for at se resultater?

Antallet af behandlinger varierer afhængigt af hvilket område du får behandlet, men det anbefales at følge en kur på 3-5 gange med 1 uges interval.