Kemisk TCA- Peeling (PRX-T33) - Den nye generation indenfor Anti-age

HVAD ER PRX-T33?

Hvad er PRX-T33 er en nålefri behandling, der indeholder TCA og klassificreret som den næste generation af anti-aging. Behandlingen passer til alle hudtyper og alle aldre. Det der er unikt er, at produktet ikke forårsager ”frosting”, som TCA normalt gør, og at behandlingen kan anvendes i alle sesoner uden risiko for lysfølsomhed. Behandlingen betragtes som smertefri og forårsager minimal afskalning.

Hvad er PRX-T33 er ”venligere” end traditionel TCA-behandling og grunden til det er den unikke patenteret formulering bestående af en kombination af TCA, hydrogenperoxid og Kojic syre.

De aktive ingredienser interagerer med huden på celleniveau og bidrager til cellefornyelse samt stimulerer hudens egne vækstfaktorer, som forbedrer huden både direkte, og på lang sigt.

Hvad er PRX-T33 er klassificeret som medicinudstyr og er CE-mærket med internationalt patent.

ANBEFALEDE OMRÅDER:

Hvad er PRX-T33 anvendes både i ansigtet og på kroppen for at modvirke og reducerer

• Rynker og linjer
  • Pigmenteringer/solskader
  • Tør hud
  • Tabt elasticitet
  • Melasma
  • Ældre hud
  • Ar
  • Karsprængninger

Hvad er PRX-T33 kan kombineres med en række æstetiske behandlinger:

• Injektionsbehandlinger
  • Laserbehandlinger/ Diamantslibning
  • Dermapen
  • Beauty Angel collagen lys

Ofte stillede sprøgsmål:

Hvad adskiller Hvad er PRX-T33 fra en klassisk TCA-behandling?

Efter en klassisk TCA-behandling skal man være forsigtig med UV-stråling, da det kan forårsage pigmentering. En TCA-behandling anbefales ikke til personer med mørkere hudfarve. PRX-T33 er ikke lysfølsom og kan derfor bruges året rundt og passer alle hudtyper.

Er behandligen smertefuld?

Under behandlingen kan du opleve en svag kriblende, brændende fornemmelse. Denne er dog moderat og aftager hurtigt.

Kan du vende tilbage til arbejde/ hverdag umiddelbart efter en behandling?

Ja, behandlingen har ingen helingstid og man kan straks vende tilbage til normale aktiviteter.

Hvor mange behandlinger skal der til, for at se resultater?

Antallet af behandlinger varierer afhængigt af hvilket område du får behandlet, men det anbefales at følge en kur på 3-5 gange med 1 uges interval.

Priser​ for PRX-T33

Se vores tilbudspriser for september!

1. Behandling

950 ,-

*normalpris 1.200 ,-

2. Behandling

2.400,-

*normalpris 3.100 ,-

3. Behandling

3.400,-

*normalpris 5.100 ,-

Vores kunder er vigtige for os!​

Læs flere udtalelser fra Trustpilot og Facebook.

Det perfekte sted til selvforkælelse

"Når jeg skal forkæle mig selv, bestiller jeg en ansigtsbehandling hos Belnatur. Lige fra man træder ind af døren, er man i gode hænder.De er professionelle og gør meget ud af at man får den helt rigtige behandling og gør sig umage for at man får en dejlig oplevelse."

Pernille Bannan

Luksuriøs oplevelse · Fin indretning · Professionelle produkter · Erfarne stylister

"Super lækker, hyggelig og varm atmosfære, fra du træder ind ad døren, til du går.Lækker behandling af professionel behandler. Ingen stress, kun “mig” tid.

Kan varmt anbefales  jeg kommer klart igen."

Susy Knudsen

KONTAKT CLINIQUE BELNATUR